W związku z kolejnym okresem świadczeniowym pracownicy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej zwracają się z prośbą do mieszkańców Świdnicy o składanie wniosków na świadczenie 500+ drogą elektroniczną poprzez: bankowość elektroniczną, PUE ZUS lub za pośrednictwem platformy ePUAP. Dotyczy to również wniosków na świadczenia rodzinne i fundusz alimentacyjny.
W przypadku braku decyzji o takiej formie składania wniosków, trzeba być przygotowanym na utrudnienia, związane z obsługą (ograniczenia co do ilości osób w pomieszczeniach i zachowanie obowiązujących odległości między osobami).
- Bezpośrednia obsługa klientów realizowana będzie w Biurze Obsługi Interesanta, ul. Franciszkańska 7 parter pokój nr 10.
- Załatwianie spraw możliwe będzie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym wizyty z właściwym merytorycznie pracownikiem MOPS.
- Sprawy pilne, interwencyjne, wymagające wizyty pracowników w miejscu zamieszkania, załatwiane będą niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.
- Wszystkie komórki organizacyjne MOPS będą pracowały od poniedziałku do piątku.
- Wszelkie dokumenty i wnioski do MOPS w Świdnicy można składać elektronicznie lub w Biurze Obsługi Interesanta (parter pokój nr 10).
- W sprawach niewymagających osobistego kontaktu można dzwonić. Numery telefonów pozostają bez zmian, tj.:
- Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych – tel. 74 854-90-50,
- Dział Pomocy Środowiskowej (ul. Franciszkańska 7 – pracownicy socjalni) – tel. 74 854-90-51, 74 854-90-53, 74 854-90-58,
- Dział Pomocy Środowiskowej (ul. Westerplatte 47 – pracownicy socjalni) – tel. 74 640-28-88,
- Dział Pomocy Specjalistycznej – tel. 74 854-90-52,
– za pośrednictwem platformy ePUAP
– na adres mailowy: osrodek@mops.swidnica.pl.