Od 19 stycznia 2021 r. (do odwołania) Urząd Gminy Świdnica wprowadza zmiany w zakresie obsługi klientów.
Wejście do Urzędu Gminy pozostanie otwarte wyłącznie od strony parkingu. Interesanci będą obsługiwani na sali obsługi klienta (parter) z zachowaniem reżimu sanitarnego w następujących godzinach:
PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, CZWARTEK: 8.00-14.30,
WTOREK: 8.00-16.00, PIĄTEK: 8.00-13.00.
Obsługa kasowa dla klientów Urzędu Gminy prowadzona będzie w:
PONIEDZIAŁEK, ŚRODĘ I CZWARTEK od 8.30 do 14.00
we WTOREK od 8.30 do 15.30,
w PIĄTEK od 8.30-12.30,
PRZERWA: 9.00-9.30 i 12.00 – 12.15
W PUNKCIE INFORMACYJNYM na stanowisku nr 100 pracownik urzędu będzie koordynował możliwość załatwienia sprawy urzędowej z pracownikiem merytorycznym danego działu lub jednostki organizacyjnej: Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji (GOKSiR), Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (GOPS), Gminnego Zespołu Oświaty (GZO)
Na stanowisku obsługi może przebywać tylko 1 osoba.
Urząd zachęca do załatwiania spraw w za pośrednictwem internetu, bądź przez platformę ePUAP. Wykaz numerów telefonów dostępny jest na stronie www.gmina.swidnica.pl.
W przypadku braku możliwości skorzystania z usług elektronicznych, na zewnątrz budynku (przy wejściu bocznym do urzędu od strony parkingu) znajduje się skrzynka podawcza, w której można zostawić dokumenty.
W ramach przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków wójt gminy Świdnica oraz przewodnicząca Rady Gminy Świdnica udzielają informacji wyłącznie telefonicznie w każdy wtorek w godz. 10.00-13.00 lub drogą mailową urzad@gmina.swidnica.pl
Załatwianie spraw w urzędzie odbywa się przy zachowaniu środków ostrożności:
- obowiązkowo zasłaniamy nos i usta w budynku urzędu,
- obowiązkowo przed wejściem dezynfekujemy dłonie – płyny udostępniono przed wejściem i na stanowiskach związanych z obsługą klienta,
- zachowujemy odpowiedni dystans społeczny,
- obsługa klienta na poszczególnych stanowiskach odbywa się pojedynczo z zachowaniem reżimu sanitarnego