Na konieczność powstania biura, w którym obsługiwani byliby klienci firmy Tauron z naszego miasta, wskazują w swojej interpelacji radni: Zofia Skowrońska-Wiśniewska, Lesław Podgórki oraz Jan Jaśkowiak. Urząd przekazał tę prośbę do spółki.
W Świdnicy w 2019 roku przy ulicy Of. Oświęcimskich powstał punk partnerski. Niestety, działalność została zakończona i mieszkańcy naszego miasta, by załatwić jakąkolwiek sprawę związaną z dystrybucją prądu do swoich domostw, zmuszeni są udać się do Wałbrzycha lub Dzierżoniowa. Dlatego radni zwrócili się z prośbą do władz miasta o pomoc w stworzeniu takiego punktu. – Wielu mieszkańców, szczególnie w podeszłym wieku, nie ma możliwości załatwienia spraw przez internet, a jest ich przecież wiele. W chwili obecnej, według naszej wiedzy, firma Tauron jest przychylna powstawaniu nowych punktów. Miasto powinno tylko wskazać lokal, za który spółka płaciłaby czynsz – wskazują radni. – W odpowiedzi na interpelację informuję, iż zwróciłem się z wnioskiem do prezesa zarządu Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach o utworzenie w Świdnicy Punktu Obsługi Klienta firmy Tauron. Stworzenie takiego biura pozwoli wielu osobom na realizację zobowiązań, jak również pomoże zasięgnąć potrzebnych informacji tym, dla których kontakt drogą telefoniczną lub mailową bywa utrudniony – odpowiedział zastępca prezydent Świdnicy, Krystian Werecki.
5 października nadeszła też odpowiedź z firmy Tauron, w której jej zarząd podkreśla konieczność wykonania analizy w tej sprawie. Dopiero po uzyskaniu takich danych podjęta zostanie decyzja, o której radni zostaną poinformowani.
2°C Świdnica





























Pobierz ostatnie wydanie biuletynu Moja Świdnica
