Warsztaty pt „Mapa Projektów” budzą coraz więcej zainteresowania wśród świdniczan. Coraz więcej osób decyduje się skorzystać z bezpłatnych szkoleń.
Ostatnie warsztaty odbyły się 7 marca o godz. 16:00 w Galerii Fotografii. Prowadzili je Szymon Potoniec i Damian Lempart, założyciele firmy „Young Pros Marketing i Konferencje”. Program obejmował:
1. Przypomnienie zagadnień z poprzedniego szkolenia:
– Podstawy marketingu internetowego
– Budowanie persony (Sylwetki idealnego klienta)
2. Zestaw darmowych i podstawowych narzędzi podczas tworzenia marketingu swojej firmy:
– narzędzia graficzne;
– narzędzia organizacyjne.
3. Dobranie metod dotarcia do grupy docelowej:
– Bądź kreatywny, wyróżnij się treścią. (warsztat – tworzenie wyróżniających się postów na FB)
4. Podstawy targetowania grupy docelowej za pomocą FB i IG
Kolejne spotkanie zaplanowano 21 marca (16:00 w Galerii Fotografii). Prowadzone będzie ono przez Justynę Wojciechowską. Tematem przewodnim będzie PERSONAL BRANDING, czyli budowanie marki osobistej i wizerunku eksperta.