W związku z rosnącą liczbą zakażeń koronawirusem zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów Gminnych Wodociągów w Bystrzycy Dolnej.
Obsługa będzie możliwa jedynie telefonicznie lub elektronicznie. Zawieszona zostaje obsługa biura i kasy w Bystrzycy Dolnej. W izolacyjnej części wejścia do budynku znajduje się skrzynka podawcza na dokumenty klientów. W uzasadnionych i pilnych przypadkach będzie możliwy bezpośredni kontakt z pracownikiem wodociągów, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. Należności za rachunki należy regulować elektronicznie. Odczytywanie wodomierzy odbywać się będzie samodzielnie według terminów dla poszczególnych miejscowości.
Wszystkie sprawy klientów będą obsługiwane pod następującymi numerami telefonów oraz adresami mailowymi:
- podanie stanu wodomierza, rozliczenia, zawieranie lub zmiana umów : tel. 74-851-59-83, e-mail: woda@sgpk.pl
- podanie stanu wodomierza – telefony do inkasentów: 665 199 104, 665 195 105, 665 201 107
- włączenia do sieci, warunki techniczne, uzgodnienia i odbiory techniczne:
tel. 74-851-59-81, e-mail : techniczny@sgpk.pl - zgłaszanie awarii, sprawy dot. eksploatacji sieci i urządzeń wodno – kanalizacyjnych:
tel. 74-851-59-87, e-mail : a.hucko@sgpk.pl , a.janus@sgpk.pl - pozostałe sprawy – sekretariat tel. 74-851-59-80, e-mail: sgpk@sgpk.pl
Foto: UG Świdnica